duminică, 8 aprilie 2012

Școala Altfel









In data de 2 aprilie 2012 in cadrul saptamanii ‘’Scoala Altfel” a avut loc la Colegiul National Bilingv “George Cosbuc” din Bucuresti o intalnire a elevilor din anii terminali (clasa a XI a si a XII a) cu doua studente din anul III de la Facultatea de Psihologie (Universitatea Bucuresti) - foste absolvente ale aceluiasi colegiu - Ina Dinescu si Malina Munteanu.

Intalnirea a fost organizata de doamna psiholog Diana Ioanes avand ca scop informarea elevilor care doresc sa urmeze o cariera in domeniul psihologiei.

Impresiile studentelor de la Facultatea de Psihologie in urma intalnirii cu elevii:

“Revenirea in fostul liceu pentru a imi prezenta facultatea s-a dovedit a fi mult mai putin dificila decat mi-am imaginat. Elevii au fost primitori, politicosi, amuzanti si foarte curiosi. Consider ca este foarte important ca elevii sa aiba ocazia sa poarte discutii deschise cu studenti de la toate facultatile, discutii structurate asemanator celei de astazi – o prezentare scurta si subiectiva a studentului, apoi noianul de intrebari din partea clasei. Spun subiectiva deoarece consider ca este singurul fel in care interactiunea va fi autentica si valoroasa – fara citate de pe site-ul facultatii, ci impresiile sincere ale studentului in an terminal” .

"Whether you think you can or think you can't - you are right."

-- Henry Ford

(Ina Dinescu –studenta anul III – Facultatea de Psihologie)

“Am impartasit impreuna cu o colega de facultate, elevilor din fostul nostru liceu - Colegiul National Bilingv “George Cosbuc”- experienta studentiei la Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei, specializarea Psihologie. Aici am intalnit elevi inteligenti si nonconformisti si ceea ce am crezut ca va fi o prezentare de 10 minute s-a transformat intr-o ora de discutii in care elevii interesati au intrebat si au fost lamuriti (cred, sper) in ceea ce priveste aceasta facultate. Ma bucur daca am putut sa fiu de folos, si am fost placut surprinsa sa observ destui elevi, de la uman si real, interesati de psihologie. Sunt sigura ca vor descoperi un domeniu frumos pentru viitorul lor, daca vor decide sa urmeze aceasta facultate”.

(Malina Munteanu - studenta anul III – Facultatea de Psihologie)

Impresiile elevilor Colegiului National Bilingv “George Cosbuc” in urma intalnirii cu studentele Facultatii de Psihologie:

“In legatura cu vizita studentelor de astazi de la Facultatea de Psihologie pot spune ca a fost utila si mi-a confirmat anumite pareri deja formate. Studentele au fost receptive si opiniile lor destul de echilibrate, prezentandu-ne atat avantaje cat si dezavantaje. De aceea, in urma discutiei, mi-am dat seama ca Facultatea de Psihologie este singura care ar putea fi urmata in cazul in care un elev este nehotarat asupra viitorului sau. Prin urmare, vizita studentelor m-a pregatit "spiritual" pentru primii ani de facultate si m-a facut sa-mi dozez entuziasmul, pastrandu-mi alegerea spre acest domeniu”.

(Andreea clasa a-XII-a)

“Desi aveam anumite ezitari inainte de aceasta intalnire, osciland intre Psihologie si Facultatea de Comunicare” cele doua studente au fost foarte convingatoare prin ceea ce au spus, se vede ca si-au ales o facultate potrivita si astfel intalnirea cu ele m-a convins sa urmez aceasta facultate”.

( Teodora clasa a -XII-a)

Consilier școlar – psih. Diana Ioaneș

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu