luni, 7 martie 2011

Integrarea socială a copilului cu dizabilităţi











In perioada 7-9 martie consilierii şcolari din sectorul 2 participă la cursul “Rolul cadrelor didactice în integrarea socială a copilului cu dizabilităţi” din cadrul proiectului implementat de către Ministerul Muncii Familiei şi Protecţiei Sociale cu titlul "Creşterea capacităţii autorităţilor publice locale din Romania în vederea sprijinirii copiilor cu dizabilităţi în cadrul propriilor familii”.

Problematica abordată în cadrul cursului:

Specificul copilului cu dizabilităţi şi nevoile familiei: cadru general; nevoile de dezvoltare ale copilului
Comunicarea cu copilul cu dizabilităţi, nevoile familiei, modelul biopsihoscial
Principii de acţiune în activitatea cadrelor didactice: oferirea de informaţii şi transparenţă în luarea deciziilor
Principii de acţiune: Respectarea principiilor fundamentale privind protecţia drepturilor copilului
Principii de acţiune: servicii educaţionale specializate, depăşirea limitelor proprii profesionale şi personale, manifestarea empatiei
Drepturile copilului cu dizabilităţi în legislaţia internaţională şi internă
Implicarea factorilor responsabili în sprijinirea copilului cu dizabilităţi
Competenţele cadrelor didactice în domeniul prevenirii
Competenţele specializate ale cadrelor didactice. Competenţele de comunicare
Competenţele consiliere. Sindromul de epuizare profesională.
Competenţele de lucru în echipa interdisciplinară
Furnizor de formare CRFPS PRO VOCATIE.
Mulţumim pentru poze Amaliei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu