vineri, 14 ianuarie 2011

Atelierul de dezvoltare a inteligenţei emoţionale








Vineri, 14 ianuarie 2011, la Colegiul Tehnic Edmond Nicolau a avut loc şedinţa metodică a profesorilor consilieri din sectorul 2.

Elevii clasei a X-a au participat la Atelierul de dezvoltare a inteligenţei emoţionale.

Am invitat adolescenţii la o călătorie prin lumea sentimentelor şi a emoţiilor. I-am însoţit în efortul lor de a da nume cât mai variate stărilor sufleteşti şi apoi de a le transpune în desen şi imagini. I-am provocat să imagineze situaţii cu încărcătură emoţională şi căi de a face faţă trăirilor puternice. Ne-am ajutat de muzică (genialul videoclip „Cele două cuvinte” al trupei Taxi), de culori şi desene, de portretele realizate de un elev extrem de talentat care au devenit personaje ale unor poveşti cu adolescenţi.

Şi a fost, în final, o întâlnire emoţionantă: poate că toţi, elevi şi consilieri, ne-am apropiat pentru moment de o certitudine care face bine : poţi să fii deştept .... cu inima.

Consilieri şcolari - Luiza Ştefan (Colegiul Tehnic Edmond Nicolau) şi Cristina Vanea (Grup Şcolar Industrial C. Brâncuşi şi Grădiniţa 133)






2 comentarii:

  1. Felicitari Doamnelor consielere si elevilor care au participat pentru acest eveniment frumos, pacat ca sunt prea putini oameni care fac ceva pentru liceele cu probleme.

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Alexutzu40,multumim! La Edmond Nicolau am descoperit niste adolescenti minunati! Echipa noastra (formata din 42 de consilieri)cauta modalitati eficiente de a-i face pe toti sa se simta inclusi si implicati in comunitatea scolii. Avem convingerea ca impreuna putem rezolva, pas cu pas, problemele din unitatile scolare.

    RăspundețiȘtergere